RSS

Thursday, June 18, 2009

musafirMu

Bismillahitaa'la


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini



salam alaik

xpernah puas lagi air mata ini mengalir

menginsafi dosa-dosa yg sering aku lakukan

namun, aku masih melakukan dosa

tanpa aku sedari….

perit rasanya bila aku lupa akan kehinaan diri yang terlalu hina

aku hanyalah insan biasa yang yang terlalu hina

perkongsian ini hanyalah untuk menambah kehinaan diri dihadapanMU

YA ALLAH,


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini

bukan mudah hamba yg hina ini ingin bertatih dalam bidang blog ini

terlalu banyak kekurangan yang ade

namun aku gagahkan hati yg engkau beri ini

untuk sama-sama berkongsi kehinaan diriku sebagai

SEORANG HAMBA

keindahan menjadi hambaMU

adalah nikmat yang amat besar buat diri ini

sesungguhnya sebagai hamba yang hina

aku memohon teman-teman agar menegur kesilapan

yang aku lakukan…

terlalu byk rasanya tapi tegurlah aku semampumu

agar aku dapat terus rasa kehinaan sebagi seorang hamba

sekaligus menginsafi dan memperbaiki diri yg hina

pintaku tegurlah aku dengan hikmah

biar tumpah airmata kehinaan ini bagi menagih CINTA YANG ESA

No comments:

Post a Comment